perjantai 6. tammikuuta 2012

kuvia...

Tänään meitä käytiin katsomassa kahteen kertaan. Toiset olivat ihan muuten vaan ihailemassa meitä ja riittäähän meissä nyt ihailtavaa. ollaan me niin suloisia <3
Niinkuin melkein aina nuo tyypit tulee herättämään meitä sellaisen herkkulautasen kanssa josta me sitten saadaan napostella mssut ja tassut täyteen...

Mut kato miten tässä näin kävi...iik miten ton saa syötyä tosta nenun päältä...


kato Justiina mä näytän sulle miten tätä oikein syödään, ni opit säkin likka syömään kunnolla.


ku mul on tällaiset iiiiissssoot hampaat tullu ni mä saan ton lihan kunnolla popsittua.


mut oikeesti mä oon tosi kova vain pussaamaan, mä nuolin ton vara-mamin melkein puhki. Ku se oli niin hassu ja se oli pusu/halin tarpeessa...Mä oon pieni mies mutta mulla on oikeasti toooosi suuri sydän <3


...ai ootsä tollanen lälläri poika, mä puren sua sitten ;)



.... en mä niin nynny oo ettenkö antais tytölle takasin jos se puree mua...


....no maistan sit sua...mahtuu pienen tytön kitaan yksi iso poikakin...tytöt on, huoh

...mä madallan tämän reunan sillä aikaa kun toi tyttö kiusaa merle veljeään...


...kattokaa mitä mä löysin...höh. seuraavan kerran mä en kerro muille koska ne otti sen heti pois...

...maistaiskohan sitten vielä tota pöperöö....


hyvää yötä kaverit....






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti