perjantai 10. toukokuuta 2013

3 viikkoa vanhoina !!

Hei me ollaan jo kolme viikkoa ja opetellaan olemaan isoja koiria. Jotain toi äiskä puhui matolääkkeistä, mut eihän me sellaista tahdota. YÖKS
Me harjoitellaan kävelemistä, juoksemista ja istumista jo. Joskus menee kuviot hiukan sekaisin vielä ja mukkelis ollaankin nurin. Kyllä me jos viikonpäästä osataan varmaan juostakkin.




Mä olen pilkku laukin jatkeena (tyttö) ja painan tänään 877g
*******************************************************************************
Mä taas iso-vaalee (komein siis "omasta mielestäni"  ja poika) 868g

*******************************************************************************'''***

minä olen sievä ja kiltti tyttö (piirto laukin jatkeena) 785g

***********************************************************************************



Viiru-naama tyttö (nuolukone)  <3 ujo ja rauhallinen 713g


*******************************************************************************

MÄ olen SALAMA, se näkyy niskakuvioinnistani 790g

******************************************************************************'****
Viimeisenä poika nimeltä Päivi , eli iso-salama (jonka merkkasin ensin tytöksi, mutta olikin poika) hups 891g


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti