lauantai 21. kesäkuuta 2014

Fiian ja Wilssonin 4 viikkoiset vauvat !!

Hei !! Mie olen neiti Taikapennin Cara 4viikkoa painoa minulla on 1387g Olen melko villi, menen ja teen asioita ennenkuin ehdin edes harkitsemaan olisiko niitä kannattanut tehdä Voi olla että isona ööö saatan muutaman törmäilyn jälkeen oppia hieman jarruttamaan. Puren jo nyt tosi paljon ja revin kameran kaulanauhaa..taidan siis olla melkoisen taistelutahtoinen vipeltäjä. Ensimmäisenä pystyssä ja viimeisenä unten mailla on minun mottoni  :) 




Moicca ! Minä taas puolestani olen isäni kaltainen herrasmies, Taikapennin Capo. Rauhallinen harkitsija joka tuumailee asiat ja suorittaa vasta sen jälkeen kun huomaa että se on turvallista. Olisinhan melko tyhmä jos menisin pääedellä "puutapäin" kuten tuo isosiskoni varmaan tulee tekemään. Löytyy minusta leikkisäkin puoli en minä mikään totinen torvensoittaja silti ole. tykkään tassuleikeistä ja pakkohan se on joskus näyttää noille naisille kaapin paikka !! Painoa minulla on nyt 1215g





Minä olen pienin vipeltäjä. Olen Taikapennin Candy ja isona minusta tuleekin yhtä makea kuin mansikka <3 syötävän suloinen <3 No älkää luulko että annan sen hämätä itseäni, muita ehkä. Osaan jo nyt nuolla kauniisti ihmisen naamaa ja sen jälkeen isken salakavalasti hampaani uhriin ...hahhaaaa luulevat minun olen kiltti, olenhan minä kunhan se sopii itselleni.. Luonteeltani olen vähän noiden sisarusten väliltä = en yhtä villi kuin Cara mutta köniin annan pikkuveikalle (sehän syntyi minun jälkeeni) herrasmiehille käy vanhanaikaisesti, naiset naruttaa... Missin mitoissa olen nyt 1113g




Pakko laittaa vielä muutama kuva vaikka ovatkin "maisema kuvaus" asetuksilla kuvattu ja laatu on sen mukainen. Mutta suloisia ilmeitä ja muuta mukavaa Cara repii kameran narua ja Capo vilkuttaa kaikille ja näyttää myös siskolleen kaapin paikan :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti