torstai 5. tammikuuta 2012

me ollaan jo 4 viikkoa vanhoja

Niin se aika vierii... Me kasvetaan koko ajan isommaksi ja isommaksi. Se tarkoittaa sitä että me vastustetaan enemmän ja enemmän kaikkea uutta asiaa mitä tuo vara-mami meille keksii. Se meni ja osti meille sellaiset ihmeelliset ja inhottavat jutut kaulaan...Me ei kyllä oikein tykätä niistä. Tosin onneksi me joudutaan pitämään niitä vain muutama minuutti kerrallaan kaulassa vielä, se sanoo että meidän kuulemma tarvii tottua sellaisiin. Miksi, sitä se ei kertonut !!
                                     
                                        me trikit ollaan hiukan fiksumpii, paitsi toi mun veli....


....mä en kyllä näytä sopiiko tää mulle


...no okei onko hieno ;)


...ja mä en poseeraa tää pinkki kaulapanta kaulassa, mä oon kova jätkä..

..jos mä oikein rapsutan ni se varmaan lähtee irti..


..no okei...

....kovat jätkät pitää mustaa...






Sitten me ei oikein tykätty kun piti leikellä taas kynsiä ja kammata tukkaa...Ei me olla mitään näyttely-puudeleita. Se vaan totuttaa kuulemma meitä, mut ei me aiota antaa tällaisen pelin vedellä....kimppuun vaan ..ja täysillä vastustetaan kaikkea uutta.

Merlet on pullukoita ja painaa jo tuhat...eiku

trikki-tyttö 976g
merle-tyttö 1009g
merle-poika 1040g
trikki-poika 901g

perhepotretti (eikä ne oikeesti kurista meitä mutta jos tahtoo tällaisen virkeän pennun pysyvän paikallaan ni onhan siitä pidettävä vähän....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti